Monday 4 April 2011

Susahnyer nak contact kawan aku sorang nih

Aku nak bebel ade org kesah ker? Ai ade sorang kawan yg ai sayang nih,(ppuan okeh) bukan laki, pasal aku dh ade Asben. Semenjak dua menjak nih ssh btol ai nak contact dia, kalo ai email dia xpernah balas, sms x pernah reply, kalo call manjang x angkat. Heran2...ade masalah kew ape dia?

Tp yang paling aku pasti dia memang masih hidup...hehe
sebbnyer? sebb dia ade buat part time yg ai bagi. Komisen RM5 untuk 1 barang. Tugas dia tolong ambil order. Tiap ari dia ade sent email 20barang order kat ai. Boleh jugak la dia menambahkan income dia dalam RM1500 sebulan kot. Kalao ade rezeki. Tp bila ai call, x jawab pulak...musykil2...adakah kerana dia sgt sibuk dengan anak2nya? Musykil2...

Hehehehe persoalan aku terjawab akhirnya....thank you dear fren..hehe
 http://cik-ara.blogspot.com/2011/04/ai-ader-la.html

1 comment:

  1. Hehehehe persoalan aku terjawab akhirnya....thank you dear fren..hehe
    http://cik-ara.blogspot.com/2011/04/ai-ader-la.html

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.