Monday 4 April 2011

Kat Mane Cawangan Spa Diana Rafar?

Salam,

Hari ni mcm biasa, ai baru jew selesai order barang dgn suplier. Dari kul  9pagi sampai kul 12tgh ,4jam aku mengadap komputer buat mata aku letih sgt. Untuk menghilangkan keletihan aku ari nih, tadi lepas lunch aku cadang nak ke Spa zirin. Bile aku masuk jew spa tuh, diorg ckp kalo nak buat facial dlm kul 4ptg, ape kejadahnyer kan? hehe...x kuasa la nak tunggu.

Aku pon masuk balik dlm kereta, fikir kat mane ler Spa yang ok kat area bandar tun hussien onn nih. Ade 4-5 buah spa kat sini ai x berapa berkenan, semua promotion tipu. Iklan kat banner punyalah gempak tp bila ai dtg diorg ckp...'sorry ya miss, iklan tu untuk tahun lepas saja, dh tamat promosi, sekarang sudah harga normal.' Pulak! Terkejut aku. Habistu kenapa x letak tarikh luput promotion tu? saje ler tuh nak suh ai dtg spa korang. Jahat tui la...

Ai nak sgt cuba spa Diana Rafar tu, tp kalo x salah dulu pernah ternampak kat Shah Alam. Ai nak try tanya acik google lah, kat mane cawangan dia yg dekat area rumah ai...nak cuba try test tengok. Ada sesiapa yg nak follow ker? huhu

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.