Thursday 5 May 2011

Premium Beautiful Corset - Testimonial by Fyda Ehem ehem...



Semalam aku terjumpa satu website yg jual set premium beautiful corset. Corset nih boleh gak aku pakai biler time aku x pergi Fitness first. Di sebbkan terlalu tensen mencari bra sampai dh xde saiz cik kiah oi...last2 aku pikir, xkan nak biar badan aku sampai jadi obessss?...oh tidakkk. Aku xnak tua sebelum waktunya...kuang kuang kuang... tanpa berfikir panjang aku pon sms Pn Hanis tuh:

Aku: salam Haizi (tercompius nama dia pulak), beautiful premium ade stok ke? ai duk cheras jaya, yu duk btho ke?Kalao saya nak beli macamne caranya?

Hanis: Haah, boleh saya dtg rumah n ukur u ok x? I free esok. U berat berapa?

Aku: Boleh, no hal berat **kg (malu nak ckp) nanti sebelum dtg beritahu la dulu ya, ari2 pon free actually, ai bisnes sendiri, nak dtg arini pon bole ( ni mesti x saba2 nih)

Hanis: OK Bolehla esok pg senang sket kot.

Aku: Ok, ni alamat umah .****

Hanis: Okiess nanti kita jumpa yaa

Aku: Okies, kalo ade ape2 brg laen yg leh kuruihkan tu bawak mai la no...hehe, tq

Hanis: hhihi, ok bolehh

p/s: Mula2 aku fikir nak beli dua set, aku pon x pernah selidik harga dia berapa kat acik gugel. Rupa2nya satu set RM2400...ambik kau. Aku pon beli satu set jerla yg termampu, kang jadi hiasan jugak kat umah ni membazir pulak. Tq Hanis coz susah2 cari umah ai...ni ai promote lebih2 nih, xde tiket pree ke perth Australia untuk ai kew?hihi



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.