Wednesday 18 May 2011

ATM CIMB Meragam!!!!!!!!!! Be careful Guys!

Ini ada satu pengalaman yg truk dalam hidup ai nak share ngan korang, kalo korang dh terbaca ni, so becareful lah next time. Officer CIMB tu sendiri yg pesan kat ai,  Kalo nak kuar duit bnyk2 tu better pi kiosk yg ade branch, jgn pi branch yg kecik2, machine atm slalu rosak.........shit!

Di pendekkan citer...
Pada hari petang sabtu 14May lepas, ai ade keluarkan duit kat kiosk atm cimb BTHO. Pastu tetibe duit x keluar, card atm aku ditolak keluar, bila aku check balance dh deduct. Aku dh cuak dh .......kalo sikit tu xde la masalah sgt, tp ni aku kuar duit bnyk dari biasa...rm1500. Then aku trus call khidmat pelangggan dia, diorg ckp transaction tu memang x complete. So dlm masa 3-24 jam diorg akan masukkan balik. Kalo x masuk lepas 24jam, kena pi report kat mana2 branch.

Terpaksa lah aku tunggu hari Isnin, diorg suggest pi report kat branch di KLCC, sebb diorg hari ahad pon bukak. Aku mmg x kuase nak gi sane, anak ai dh la demam...tambah2 lg, bila ia tanya acik google, ade lak yg complaint staff bad services...lagi ler haremm malas nak gi. Walaupon memang sakit hati tahap cicak tokek, tp aku bersabar jerlah, tunggu hari Isnin untuk report dekat CIMB Branch balakong nih.

Hari ahad tuh aku buat surat complaint, siap CC to Bank Negara lagik..huhu. Bila sampai jer bank tuh , isi form claim payment, then officer tu terangkan kat ai, dalam masa 14 hari bekerja diorg akan transfer balik. I mcm x confident jer...sebb officer tu just ckp mcm tu, xde interview ai ke ape...i mcm....oh no...dia ni paham ke x nih? Rupanya2 dia ckp, kat form ai tuh atm yg sama, tempat yang sama, hari yg sama, ade 3 org lain yg kena...so ai ni org yg ke-4...patutlah dia mcm buat bodo jer...dh biasa perkara ni berlaku rupanya...mmm

Sehari lepas submit complaint tu diorg ade call ai, mintak maaf atas kejadian...

Then i pon terpaksa lah tunggu jugak duit tuh. Ai x dpt bayangkan kalo org yg btul2 memerlukan duit pada waktu tuh...hishhhh naye btollah.
Alhamdulillah...hari ni ai dh dapat balik duit ai tuh, 19may 2011. ...so moral of the story....korang pikir lah sendiri






DAPATKAN EBOOK EBAY!
https://bit.ly/3f0si9b

No comments: