Tuesday 21 June 2011

Penatnyer pindah rumah! Arghhhhhhhhhhh

Macam biase, sekarang jam pukul 11.10minit pagi. Aku baru selesai order barang dgn supplier untuk sales malam tadi. Fuhhh...Alhamdulillah bisnes berjalan seperti biasa...

Dh 7 hari aku pindah rumah baru ni. Dekat jer, dari cheras jaya ke Bandar tun Hussein Onn. Alhamdulillah, akhirnya selesai jugak aku mengemas dan menyusun balik barang2 rumah dan perabot2. 3Hari aku upah minah indon untuk cuci rumah ni, tolong mana yg patut, tapi bila diorg dh balik, aku plak yg mcm x berkenan cara diorg susun, last2 kemas sendiri lagi best. At least puas hati...ikut 'pengenan' sendiri  bak kate org Temerloh. hahaha tp penatnyer pindah rumah ni tahap cikcak tokek dh nie....

Kawasan rumah baru ni aku suke sgt2..sebb dekat dengan sekolah rendah, 5minit jer,  so tahun depan senang nak antar anak aku sekolah, dekat dengan Nursery, kedai runcit dekat walk distance dlm 3 minit jer, 5 minit ke Carrefour, 7 minit ke Jusco, 10 minit ke Econsave, 20 minit keTesco. Dan yang paling penting dekat dengan Spa, Saloon rambut, pasal aku memang slalu gi saner..jangan jelessss...kalo agak2 jeles ke ape, gi hantukkan kepala kat dinding 5 kali, nescaye leh hilang rase jeles tuh. ekekekke gurau ajer..



wajah2 penghuni rumahku syurgaku.. posing habih nampak..ehehe

yang si adik, nak jugak posing mcm kakak dia..mm

Ibu yg lebih2 kan?

 alah2...cik eva syggggg

 sekarang ni cik eva dh pandai posing depan camera, kalo dulu payoh bebeno nak ambik gamba dia....asyik nak pegang camera jew

kakak Nur Alisya kita ni kemain lagi dia yer...

mintak mahap la yer, rumah x sempat nak kemas...background original tuuu

 ini gamba kat umah lame..kini jadi kenangan...

 pewit...sekali imbas mcm muka Gambit Sifullah pulak dia ni...

Cerianya diorg ni...x tahu yg mama ni berhempas pulas mengemas barang nak pindah nih....ececececeh...mcm la bnyk sgt brg...hehehe

p/s: Petang ni ai ade appointment dengan trainer fitness first, setakat ni berat dh turun 1kg, body fat pulak dh turun 3kg. my target nak turun 30kilo, ntah biler la tuh...walllahualam. Tp yg penting kita kena berusaha,btol x?chaiyok2!
Nama my trainer is Joy Junius, dia dari Sabah, umur baru 25 tahun kot kalo x silap. Single lg tuuuu....muka comel.  Kelakar jugak minah tu, tapi kadang2 gedik terlebih jugak. Hehehehe

Wassalam.
Thank you for reading this N3!!
DAPATKAN EBOOK EBAY!
https://bit.ly/3f0si9b

No comments: